Klaar om te gaan - Reisverslag uit Winsum, Nederland van Jeroen Stolwijk - WaarBenJij.nu Klaar om te gaan - Reisverslag uit Winsum, Nederland van Jeroen Stolwijk - WaarBenJij.nu

Klaar om te gaan

Door: Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

17 Augustus 2014 | Nederland, Winsum

17-8-2014
Belangrijke documenten op zak, afscheid genomen en de tas is gepakt. Klaar om morgen te vertrekken naar de andere kant van de wereld. Ik heb er zin in!

Mijn plan is om te gaan reizen en werken in Australië, om meer van de wereld te zien en natuurlijk voor een super ervaring die ik waarschijnlijk nooit zal vergeten!

Tijdens mijn reis hoop ik familie te bezoeken, ervaring op te doen in Hostels/Hotels en natuurlijk op een aantal boerderijen aan het werk te gaan.

Mijn eerste 4 nachten overnacht ik in het hostel 'Wake Up' in Sydney, Daar vanuit zal ik geholpen worden met bepaalde belangrijke zaken zoals een bank account, CV & hulp bij het zoeken van werk.

Maandag 18-8-2014 vertrek ik met China Airlines om 14:15 samen met mijn neef Emiel. Geheel per toeval zitten wij in het zelfde vliegtuig! Echter is zijn eindbestemming Bangkok en zal ik door vliegen via Taipei naar Sydney.

  • 18 Augustus 2014 - 06:35

    Janna:

    he jeroen! heel veel succes en plezier! geniet van deze ervaringen!

    xx janna

  • 18 Augustus 2014 - 07:53

    Emmy:

    Nu nog een leuke foto updaten, dán heb je álles gedaan! Hihi!!
    Geniet liefste broertje!!
    Xxx

  • 18 Augustus 2014 - 09:07

    Ronald Hofstee:

    Hoi Jeroen, het is er niet meer van gekomen om je persoonlijk gedag te zeggen. Zodoende via deze weg: Heel veel succes en hopelijk komen jouw dromen uit! Geniet van je tijd in Ossyland! Het is er werkelijk schitterend!!

    groeten, je buurman Ronald Hofstee

  • 19 Augustus 2014 - 12:41

    Bertha Stolwijk:

    Hoi Jeroen,

    Nou we gaan je volgen hoor, misschien kom je op plekjes waar wij ook zijn geweest, geniet van alles.

    liefs vanuit Bedum "de Stolwijkjes"

  • 19 Augustus 2014 - 16:49

    Henny Hessels:

    Hoi Jeroen, Hoop dat je een goede reis hebt gehad en dat je je snel thuis zult voelen. Kom alleen terug als je die onbedwingbare behoefte hebt :). Maak veel mooie herinneringen man! Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Winsum

Australia!

Working and Travel.

Recente Reisverslagen:

17 Januari 2015

Kersen en nog veel meer kersen.

07 December 2014

Van Schapenboer naar Kersenboer

30 Oktober 2014

Het begint warm te worden

12 Oktober 2014

Hard werken wordt beloond!

13 September 2014

The Blue Mountains
Jeroen

Down Under @ Australia

Actief sinds 17 Aug. 2014
Verslag gelezen: 588
Totaal aantal bezoekers 4960

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2014 - 28 Maart 2014

Australia!

Landen bezocht: